Whatever anyone does or says,
i must be emerald and keep my color

Megosztás
Hármas számú előadó

Vendég
Anonymous



A poszt írója Vendég
Elküldésének ideje Vas. Okt. 19, 2014 1:23 pm
Ugrás egy másik oldalra Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
***
Vissza az elejére Go down

Vendég
Anonymous



A poszt írója Vendég
Elküldésének ideje Vas. Okt. 19, 2014 2:35 pm
Ugrás egy másik oldalra Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
Kiara & Jake
Csak egy szenvedés van, a szív magánya.
Az egész főiskolára járós, diák vagyok maszlagot hagyhatnám abba úgy ahogy van. Tulajdonképpen semmi értelme sincs az egésznek, hiszen ha túlélem ezt a pár hónapot még, nem ugrok senki nyakának sem, így az önjelölt embertestőr boszi sem készít ki vagy száműz a túlvilágra, akkor is ott lenne még az örökké valóság, hogy tanuljak. Szüneteltetném még pár évig, amíg le nem küzdöm teljesen a vérszomjat és a felfokozott érzelmeim sem lesznek akadályozó tényezők, visszajöhetnék és újult erővel vághatnék neki újra tanulmányaimnak. Könnyebb lenne tanulnom is, hisz akkor nem minden gondolatom a vér körül fog járni és a közvetlen környezetem sem lesz veszélybe.
Azonban még sem vagyok képes itt hagyni a sulit. Minden erőmmel harcolok saját magam ellen és próbálom elfelejteni a szörnyű tudatot, hogy már soha nem lehet normális életem.
Mondjuk az biztos, hogy ha minden más indokot elfelejtem, a gazdasági jog tantárgy miatt simán itt hagyhatnám ezt az egész kócerájt. Kezdem hasznosítani a képességeimet és most is arra használtam az igéző tehetségem, hogy rávettem a professzort, hagyja csak működésben a kivetítőt és engedje meg, hogy óra után gyorsan lerajzoljak még néhány bonyolult grafikont, amelyek a vizsga kérdésekbe szerepelni fog.
Összerezzentem az ajtó halk nyikorgására és mérgesen a hang irányába fordultam.