Whatever anyone does or says,
i must be emerald and keep my color

Megosztás
Leonard Claflin

Vendég
Anonymous



A poszt írója Vendég
Elküldésének ideje Szomb. Jún. 06, 2015 3:47 pm
Ugrás egy másik oldalra
Leonard Claflin


személyes információk

• becenév: Leo, Claf
• születési idő: 1985. augusztus 30.
• születési hely:New Orleans
• kor: 30 év
• play by: Scott Michael Foster
• foglalkozás: Tanár vagyok a Whitmore Egyetemen

• faj: Ember ( vérfarkas átokkal )
• család: Azért nem mondanám, hogy normális családban nevelkedtem, de mégsem voltam hídalatti családtalan rongyos gyerek. Még testvérek is megadattak nekem, hogy úgy mondjam, játszhattam a jó példát mutató bátyót, bár sokra nem mentem ezzel. Mind ketten érdekesen vették a leckét, ettől függetlenül számomra mindenképp fontosak, olyanok még mindig mint két kölyök. Bár már rég letettem az útmutatásukról, élik az életüket, maximum melléjük állok, ha erre van szükségük, de már felnőttek, ideje, hogy maguk intézzék a dolgaikat, én pedig a háttérből fogom majd a fejem, ha valami nagy őrültségbe kerülnek..

a felszín alatt
A külső az amivel talán kezdhetném, magas, olyan 189 centi körül vagyok, de még pontosan soha nem mértem meg magam. Izmos vagyok amiért nem sok erőveszítést kellett tennem. Macsósan rövidre nyírt a hajam, barna szemeim pedig olyanok mint a csokoládé. Általában inget viselek, szinte már a védjegyemmé vált ez az öltözet. Karakteres az arcom, amiért hogy-hogy nem, de döglenek a nők.