Whatever anyone does or says,
i must be emerald and keep my color

Megosztás
Cora Grace Ainsworth

Vendég
Anonymous



A poszt írója Vendég
Elküldésének ideje Hétf. Jan. 11, 2016 5:46 pm
Ugrás egy másik oldalra
Cora Grace Ainsworth


személyes információk

becenév » Nincs. Nem is lesz.
születési idő » 1999.01.15
születési hely » New York
kor » 17
play by » Daria Sidorchuk
foglalkozás » Diák vagyok

faj » Ember (farkas gének gyűlnek benne)
család »
Mit is nevezünk családnak? Sokat elmélkedtem már ezen, de még mindig nem sikerült dűlőre jutnom magammal.
Anya: Szinte mondhatnám, hogy a legjobb barátnőm, akivel bármit megbeszélhetek, mégsem van ez így teljesen. Elég jó viszonyt tudhatok vele, olykor összecsapnak a fejünk fölött a hullámok, de rá mindig számíthatok.

Apa: Mivel mindenkinek van apja, így nekem is, hiába nem tudom ki ő, vagy hová valósi. Hogy néz ki? De megtalálom, mert ő maradt nekem. Ha meg nem akar? Kötelességei vannak. Az orra alá dörgölném? Naná! Éjjeleken át a csillagokat bámultam és ő volt az egyetlen kívánságom, hogy lássam őt. Legalább egy pár szót dumálni tudjunk.

a felszín alatt »

Kívül... belül... a legtöbb ember más, ha arról van szó, amit a világnak mutat és arról, amit a négy fal között a tükörnek. Én is más vagyok. Világ életemben nagy volt a szám, kiálltam magamért és elértem, amit akarok. Nagy az akaraterőm, a lelkesedésem és tudom, hogy csak úgy érhetek el célokat, ha mindent megteszek értük.