Whatever anyone does or says,
i must be emerald and keep my color

Megosztás
Ellie Moreau

Vendég
Anonymous



A poszt írója Vendég
Elküldésének ideje Csüt. Jan. 08, 2015 7:31 pm
Ugrás egy másik oldalra
Ellie Moreau



Becenév •Ellie
Születési hely •Chesapeake, Virginia
Születési idő •1997.07.04
Kor •18
Play by •Skyler Samuels
Faj •ember
Foglalkozás •kutatom a családomat, amúgy diák vagyok főállásban
Család •A családomat a nagyszüleim alkotják, és a ritkán megjelenő édesapám. Nem tudom milyen érzés az, ha az embernek vannak szülei, és a nap huszonnégy órájában velem vannak. Nincs semmi bajom a nagyszüleimmel, imádom őket, és hálás vagyok az áldozatokért, amiket értem hoztak. Az édesanyámat régen elvesztettem, a mosolyán kívül semmire nem emlékszem, hiányzik. Testvérekre vágytam, igazi nagy családra, de ez nem adatott meg. A nagyszüleimtől meg nem kérhettem újabb rokonokat.
Nem vagyok egy érdekes személy, nem vittem véghez említésre méltó tettet szóval átlagos lány vagyok. Kedves, segítőkész és mindenkivel gyorsan összebarátkozó típusnak mondanám magam. Szeretek a körülöttem lévő emberekkel megtalálni a közös nevezőt, a haragot messziről elkerülöm, mert az élet túl rövid ahhoz, hogy bárkivel orroljunk egymásra.
Mindig a boldogságot helyezem előtérbe, másoké meg különleges helyet foglalnak el ezért néha kerítőt játszottam a barátnőim körében, bár az egészben az a vicces, hogy sose volt párkapcsolatom. Nincsen sok barátom, de azok akik vannak mind jó fejnek tartanak, szerintem unalmas vagyok. Ha egy társaságban vagyok nem kerülök a középpontban, de nem is érzem magam kívülállónak és gyakran beleszólok a témákba.
A pozitív tulajdonságaim mellett megvannak a magam negatívjai is, hiszen lusta vagyok és valamelyik szülőmtől megörököltem a temperamentumságot. Próbálom megtartani a türelmemet, de néha úgy kirobbanok, mintha kolumbiai lennék. Ha elvesztem a türelmem hajlamos vagyok olyat mondani, amit nem gondoltam komolyan, de a végén mindig bocsánatot kérek.